Pages

iklan!

Tuesday, November 23, 2010

DoA jiKa diRi BuNtU

kalau korang BUNTU o KELIRU dn korg rsa mmg rsa dh ssh nk kawal kepadaNYA  la kita nk ngadu
DIA LA MAHA MENGETAHUI LAGI MAHA MENDENGAR..

BERDOALAH...insyallah dipermudahkan


YA ALLAH  aku mengakui kepadaMU, lemahnya kekuatan diriku, sangat terbatasnye kecerdasanku dan kehinaan diriku atas manusia, dengan rahmat ENGKAU YA ALLAH pemelihara sekalian alam.
ENGKAULAH TUHAN pemelihara sekalian orang-orang daif, 
ENGKAULAH TUHANKU, kepada siapakah ENGKAU menyerahkan aku, 
kepada orang asing yang mengusir aku atau kepada musuh yang menguasai urusanku?
tetapi meskipun demikian aku redha asal saja ENGKAU tidak memurkai aku.
kemaafanMU lebih besar dari dosaku, 
aku meminta dengan NUR ZATMU yg menerangi semua kegelapan dan dengannya menjadi baik urusan dunia dan akhirat
semoga aku tidak tertimpa kemurkaanMU dn azabMU 
pdMU sumber keredhaan sehingga ENGKAU redhai aku.
tidak ada daya dn kekuatan selain dgn kekuasaan ENGKAU.
amin



2 apa kate u all:

soniacamili said...

InsyaAllah....ana amalkan kalau berlaku kekusutan dalam hati...terima kasih ats pemberian anta...(pooyooo jer ayat i)
=p

Zieta Yunos said...

anta mmg poyo la...
jgn lupe same ini doala

Iklan AGAIN!!!