Pages

iklan!

Monday, November 22, 2010

LAGI-LAGI TUKAR....!!

tukar??
tukar pe?
tukar boypren la..hahhaha
takde la i bkn mcm tu ok. I'M NOT PLAYGIRL!

entry kali ni nak bebel sikit la.
 pasal pe sebenarnye ni?//?
wat org tertanye2 je

ok udah2.
balik pd topik kita ye

nak cakap pasal name blog la...
name blog spe??
semestinya blog wa sendiri la...
DUNIA BLOG & AQ

kenape?

takde la kan sebelum ni name blog wa ni len..
dh banyak kali wa tukar
adalah dlm tiga empat kali gak
asik tak puas ati dgn blog name sendiri
hahahha.. memang tak paham dgn diri sndiri
kate kwn wa kalau asik tukar blog name nanti orang len susah nak cari
ye ke??
sory la u all
TAPI...
masalah nye kt sIni..ad ke org lain cari blog wa ni??
pertanyaan di situ ye..sape nak jawab ni
hahahhaa

k la insyallah blog name ni akan kekal kot
cewahhh...








p/s wa ni mmg tak tetap pendirian
    jap cmni jap cmtu
    kadang2 wa sendiri tak paham gan diri wa sendiri

6 apa kate u all:

soniacamili said...

haish3..asyik tukar jeer....
xper...dah cantek sakng...=))

Zieta Yunos said...

i tau...tgk la kn spe yg tlg i
u ni cm xtau plak

Anonymous said...

Artikel ini sangat menarik, terutama karena saya sedang mencari pemikiran tentang hal ini Kamis lalu subjek.

Anonymous said...

Semoga hari dinamit teman saya!

Anonymous said...

Total Control sepotong Marketing Review-Besar detail yang Anda telah diterima? Di artikel situs. Berharap aku bisa mendapatkan lebih banyak hal di situs web Anda sendiri. Aku akan tiba lagi.

Anonymous said...

Aku hanya ingin membuat komentar cepat untuk mengatakan saya senang saya menemukan blog Anda. Terima kasih

Iklan AGAIN!!!